2018... te asteptam cu mai multe zambete!

2017 ?! Nu a fost deloc rau, a fost un an in care ne-am testat limitele, am muncit mult, am fost apreciati, dar si criticati, ne-am bucurat de micile momente din interiorul salonului, ne-am cunoscut mai bine pe noi insine, am luptat sa ducem salonul mai departe, am visat, ne-am dorit mai mult, dar la final, am ajuns la concluzia ca pentru fiecare in parte a insemnat ceva acest an si suntem recunoscatori.

Am organizat evenimente cu diferite tematici, am vizitat diferite locatii din Brasov si ne-am pus amprenta, am participat la diferite targuri si seminarii pentru a deveni mai buni in ceea ce facem, am incercat sa invatam fiecare femeie cat este important aspectul fizic si ingrijirea zilnica. Le-am indemnat spre un card express pentru a se pretui mai mult si a-si da seama de adevarata lor valoare in societate, sa aiba mai mult timp pentru ele si sa socializeze mai mult.

Intr-adevar, a fost un an plin "cu de toate". Cu toate acestea, pasim in Noul An cu zambetul pe buze si dornici de o noua aventura. Pe 03 Ianuarie 2018 ne veti gasi tot aici, cu forte proaspete, mai visatori, mai dornici de o lume frumoasa, cu mai multe zambete. 

Va dorim un An Nou mai bogat in impliniri, mai inalt in aspiratii si plin de succese cu mari si frumoase realizari!

Cu drag, echipa Brasov Beauty Lounge! La multi ani!










Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Parul drept sau bucle?

Accesoriul verii - tatuajul cu jagua! Brașov Beauty Lounge

Echipa BBL